Nieuws

16 jan: maandag EO 'Rot op met je religie' met o.a. Floris van den Berg.
12 jan: Over representaties van de werkelijkheid, 8 colleges Studium generale Utrecht.
2 jan: José van Dijck, Wim Saarloos: Wetenschap is niet 'maar een mening', nrc
30 dec: Goed nieuws: China verbiedt algehele handel in ivoor vanaf eind 2017, nrc.
29 dec: De wereld wordt steeds beter. Kijk maar naar de data! nrc
23 dec: Open brief van vooraanstaand klimaatwetenschapper aan Trump over klimaatwetenschap CNBC
22 dec: Aantal gelovigen gelijk aan aantal niet-gelovigen (NOS) Historische mijlplaal in het secularisatieproces.
20 dec You don’t get to revise evolutionary theory, until you understand evolutionary theory by PZ Myers
20 sep: Het geloof van de religieus atheïst, interview met godsdienstfilosoof-theoloog Taede Smedes, Trouw, 20/09/16

*) zie hier. [ Archief Actualiteiten ]

24 april 2011

Natuur die mocht blijven bestaan (1)

(Landgoed Hardenbroek 23 april)
Als staatssecretaris Henk Bleker echt gaat doen wat hij nu al vijf maanden verkondigt, wat zal er dan nog van de natuur in Nederland overblijven? Hier zomaar een willekeurig stukje natuur dat Bleker nog niet vernietigd heeft. Ik hoop er een nieuwe serie van te maken.


Kijk hier voor informatie: Recht op Natuur. Ondertussen heb ik mijn bijdrage geleverd en mijn Natuurrecht Certificaat ontvangen.

1 opmerking:

Vakantiehuisje zei

Leuke informatieve blog. Erg jammer van de Bleker zijn beslissing over de Oosterschelde. Ik blijf het hier op de voet volgen.

Joris van Veeken