Nieuws

24 feb: Science bespreekt The Usefulness of Useless Knowledge (gaat over 'nut' (!) fundamentele research met essay van Robbert Dijkgraaf)
12 feb: Darwin jarig en nieuw essay: Who created the first Tree of Life? op mijn website.
2 feb: positieve bespreking van 'From Bacteria to Bach and Back: The Evolution of Minds' van Daniel C. Dennett in Nature vandaag.
22 jan Alweer een apparaat op te laden met Waka-waka
16-20 jan: EO 'Rot op met je religie' 5-delige reality-tv serie met 5 deelnemers. Leerzaam, schokkend, entertainment
12 jan: Over representaties van de werkelijkheid, 8 colleges Studium generale Utrecht.
2 jan: José van Dijck, Wim Saarloos: Wetenschap is niet 'maar een mening', nrc

*) zie hier. [ Archief Actualiteiten ]

26 april 2011

Natuur die mocht blijven bestaan (3)

Ik voel me meer thuis in bovenstaand landschap
dan in een stad
"Onderzoek heeft herhaaldelijk aangetoond dat mensen liever uitkijken op natuur dan op een stedelijke omgeving" (ir. Hester Hellinga, TU Delft)

Stoppen! Daar zit iets...
Vermoedelijk de lichte vorm van de buizerd.
(Ik moet een betere kamera hebben als ik dit soort
dingen er scherp op wil hebben)

Geen opmerkingen: