Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van de informatie die we je eerder hebben verstrekt via onze app en website.
Op 10 december 2023 ontdekten we dat we zijn getroffen door een cyberaanval en dat er toegang was verkregen tot sommige van jouw gegevens.
Onze klanten zijn belangrijk voor ons en daarom willen we dat je volledig op de hoogte bent van dit incident. Dit is wat we hebben gedaan.
We hebben actie ondernomen om je te beschermen
|
We maken je erop attent |
|
Het spijt ons |
Bij EasyPark Group nemen we de bescherming van jouw privacy serieus en streven we ernaar jou de best mogelijke ervaring te bieden.
Het ervaren van een datalek zorgt natuurlijk voor bezorgdheid bij ons allemaal. We betreuren het dat dit is gebeurd en werken hard voor het vertrouwen van onze klanten. |
Bezoek onze website easypark.com/nl voor een overzicht van de meestgestelde vragen (FAQ's) of neem contact op met onze Klantenservice. |
|
Je ontvangt dit bericht omdat je slimme parkeerder bent bij EasyPark formerly Parkmobile
20 dec 2023: bovenstaande mail ontvangen.
Nee, ik heb niet eerder bericht gehad, want ik heb de app al een jaar niet meer gebruikt, ik kan niet meer inloggen (geen enkel emailadres/password werkt), en nieuw password aanvragen werkt niet! Wat nu? Al mijn accountgegevens in handen van criminelen?! Andere identiteit aannemen? nieuw email account? nieuwe bank(rekeningnummer)? nieuwe internetprovider? nieuw telefoonnummer? verhuizen? Bedankt EasyPark!
EasyPark beweert dat de hackers alleen de laatste cijfers van mijn bankrekening hebben, niet het complete nummer, maar EasyPark moet mijn complete bankrekening nummer hebben om incasso's te kunnen plegen. Dus dat moet ook op hun server staan.
6 Jan 2024: niets meer gehoord van EasyPark. Doodse stilte!
AD 15 dec 23:
Groot datalek bij populaire parkeer-app, experts waarschuwen dat bedrijf hack bagatelliseert
Zaterdag 13 januari 2024
Donderdag 18 januari 2024
Beste klant,
Zoals je weet, hebben we op 10 december jl. een datalek gehad. Onze analyse bevestigt dat gehashte versies van wachtwoorden ook deel uitmaakten van het datalek. We informeren je hierover omdat we geven om onze klanten en transparant willen zijn. Je ontvangt deze email omdat de gehashte versie van het wachtwoord dat je in ons systeem hebt aangemaakt onderdeel was van het datalek en je het wachtwoord mogelijk ook elders gebruikt.
|
No comments:
Post a Comment
Comments to posts >30 days old are being moderated.
Safari causes problems, please use Firefox or Chrome for adding comments.